Seniortouren spelas på 18-hålsbanan under ett antal tisdagar under sommarsäsongen. Tävlingsprogrammet för 2023 publiceras här när det är fastställt.

För alla golfspelares trivsel har vi satt upp ett antal regler att förhålla sig till.

Tävlingsprogram 2023 ver 8

Running Eclectic 2023

Running Eclectic är en särskild tävling som pågår hela säsongen parallellt med övriga tävlingar. Det finns en klass för Damer och en klass för Herrar.

Reglerna är enkla. Du väljer själv vilken tee du vill spela från. Det gäller att få så bra resultat som möjligt på varje hål. När du tror att du fått ditt bästa resultat på något hål så låser du det genom att notera i scorekortet hålets nummer.

Om du under säsongen har något hål som ännu inte är låst gäller det sista resultatet.

Lägst nettoresultat vinner.

Anmälningsavgiften är 200 kr för hela säsongen och du betalar när du hämtar ditt scorekort.

Aktuell ställning:

Running Eclectic 2023 omg 15 Damer Running Eclectic 2023 omg 15 Herrar

Matchspel 2023

Vi spelar bästboll match. Grundomgången består av seriespel med 4 grupper. Alla möter alla. Därefter utslagsserie.

Almanacka 2023

Resultat matchspel 2023 Grupp 1 Resultat matchspel 2023 Grupp 2 Resultat matchspel 2023 Grupp 3 Resultat matchspel 2023 Grupp 4 Matchspel slutspel 2023 resultat