Salems Golfklubb är en av Stockholmregionens bästa golfanläggningar. Vi har flera olika erbjudanden för företag. Är du intresserad av vara sponsor, arrangera företagsgolf eller på ett enkelt sätt kunna bjuda kunder och medarbetare på golfrundor?

Som sponsor på Salems Golfklubb blir ditt företag exponerat för våra drygt 1900 medlemmar och 7000 gäster under hela säsongen.

Hör av dig till oss så hittar vi en lösning som passar ditt behov.

Sponsor

Vi kan erbjuda olika varianter av sponsoravtal med olika varianter av exponering.

Alla sponsorer får sin logga på startsidan av Salems Golfklubbs webb. Önskar du mer exponering kan vi erbjuda flera alternativ.

Några exempel på exponering är en skylt på banan i form av att vara hålsponsor, plakett i receptionen på sponsortavlan eller logga på en golfbil.

Hör av dig och berätta vad du har för behov så hittar vi en lösning som passar dig!

Företagsgolf

På Salems golfklubb kan vi arrangera allt från små företagstävlingar med några bollar efter varandra, till stora event med kanonstart där hela banan är bokad.

Vi är vana vid att arrangera tävlingar och kan även ordna med prisbord om så önskas.

Vill du inkludera frukost, lunch eller kanske middag så hjälper vi till att ordna det. Det kan vara allt från en färdig macka, till dagens lunch till att vi tar fram grillarna och ordnar något unikt för ditt event.

Golfspel

Våra sponsorpaket kan anpassas så du får den möjlighet som du behöver för att du, dina kunder och dina medarbetare ska kunna spela golf på Salems Golfklubb.

Vi erbjuder olika paket med greenfeecheckar och olika paket med bokningsbara tider per vardag eller helg.

Hör av dig till oss så hittar vi en lösning som passar dig och ditt företag.