Salems Golfklubb är en 27-hålsanläggning som är känd för sin kvalitet, utveckling, service och klubbkänsla men också för att vi har verksamhet året runt!

Banorna är placerade i ett vackert Mälarlandskap och är varierande skogs- och parkbanor som är utmanande för alla men som är snabba att spela.

I klubbhuset finns det omklädningsrum med dusch och bastu för både herrar och damer. I samband med ditt besök tipsar vi om att ta en titt i golfshopen eller kanske äta något i restaurangen?

18-hålsbanan är känd för sin höga kvalitet, snabba greener och att den hela tiden utvecklas.

9-hålsbanan har full längd och är en utmanande slinga som är öppen för alla året runt med sommargreener.

Välkommen!

På Salems Golfklubb bokas tider via appen "MGBokning" eller mingolf.se. Ankomstregistrera dig 20 minuter före din starttid via appen eller i receptionen.

Vi använder oss av differentierad greenfee. Det innebär att det kan vara olika pris på vardagar och helger, förmiddagar och eftermiddagar eller beroende på säsong. Vilket priset är ser du när du bokar en tid via appen "MGBokning" eller mingolf.se.

Det finns möjlighet att hyra vagn eller golfbil. Vagn hyr du för 50kr/dag i receptionen där du betalar och hämtar ett handtag till vagnen. Golfbil behöver du boka i förväg för att vara säker på att det finns en bil tillgänglig.

Greenfee avser spel av 18-hål. Vill du spela 2 varv på 9-hålsbanan får du 30% rabatt på det andra varvet. Boka din tid för andra varvet i receptionen när du spelat ditt första.

Juniorer får 50% rabatt på aktuell greenfee.

Gäster till medlemmar får 100 kr rabatt på greenfee för 18 hål, och 50 kr rabatt på greenfee för 9 hål. Rabatten dras av vid betalning i receptionen.

Golfbil Bokningsregler