Salems Golfklubb är en 27-hålsanläggning som är känd för sin kvalitet, utveckling och klubbkänsla men också för att vi har verksamhet året runt!

Banorna är placerade i ett vackert Mälarlandskap och är varierande skogs- och parkbanor som är utmanande för alla men som är snabba att spela.

18-hålsbanan är känd för sin höga kvalitet, snabba greener och att den hela tiden utvecklas.

9-hålsbanan har full längd och är en utmanande slinga som är öppen för alla året runt med sommargreener.

Lokala regler finns anslagna i klubbhuset.

18-hålsbanan

Par 71. 5 681meter från tee 57 och 5 097 från tee 52.

För att spela på helger är gränsen för handikapp 36, på vardagar är gränsen för handikapp 54.

18-hålsbanan

9-hålsbanan

Par 36. 2753 meter från tee 27 och 2339 från tee 21.

En nog så utmanande slinga med hög standard som inte ska jämföras med "Pay-n-play" bara för att den är öppen året runt och för alla.

Ingen gräns för vilket handikapp som får spela. Ta med en kompis som vill prova på golf!

9-hålsbanan

Översikt från Caddee

Salems Golfklubb finns på Caddee där du kan läsa banguider från både 18-hålsbanan och 9-hålsbanan.

Salems Golfklubb på Caddee.se