Säsongen 2023

Publicerat: 2023-10-02 - 10:52

Kära golfentusiastiska föräldrar,

Det är med glädje och tacksamhet jag vänder mig till er för att summera den fantastiska golfsäsongen vi har haft tillsammans med era juniorer. Årets äventyr på golfbanan har varit fyllt med glädje, utveckling och minnesvärda ögonblick, och jag vill ta tillfället i akt att reflektera över och tacka för den positiva energi och engagemang som varje ung spelare och förälder har bidragit med.

Under säsongen har vi sett era juniorer växa inte bara som golfspelare utan också som individer. Golfen är en sport som lär ut värden som tålamod, uthållighet, respekt och samarbete, och det har varit inspirerande att se hur varje barn har omfamnat dessa principer.

Vi vill också tacka er för ert stöd och engagemang. Er närvaro på träningar och tävlingar har varit en viktig del av varje juniors resa. Er uppmuntran och support har inte bara påverkat deras prestationer på banan utan har också skapat en positiv och stödjande gemenskap för hela laget.

Säsongens höjdpunkter har varit många – från spännande tävlingar till roliga träningspass och de speciella stunderna av gemenskap som uppstår på och vid sidan av golfbanan. Varje junior har gjort framsteg på sitt eget sätt, och vi är stolta över varje insats och prestation.

Som golfsäsongen nu når sitt slut vill jag passa på att tacka er alla för ert samarbete och dedikation. Vi ser fram emot att återförenas snart igen och bygga vidare på de framsteg och erfarenheter som har gjorts.

Sist men inte minst vill jag önska er alla en trevlig vinter och hoppas att ni får möjlighet att njuta av välförtjänt vila och tid tillsammans. Tack för en underbar säsong, och vi ser fram emot att återigen dela golfbanan med era fantastiska juniorer.

OBS. Datum att ta efter

8/10 Föräldramöte och informationsmöte inför säsongen 2023/2024

16.00-17.00

Alla föräldrar, vänner & ni som är nyfikna inför nästa säsong är välkomna!

• Gruppindelning

• Nivåindelning

• Träningstider

• Övriga frågor