Junior & Knatteträning 2023

Publicerat: 2023-04-03 18:49

EN ROLIG, UTVECKLANDE OCH FAMILJÄR JUNIORTRÄNING ÅRET OM FÖR ALLA MELLAN 4–25 ÅR! Juniorverksamheten riktar sig till alla, oavsett nivå eller tidigare erfarenhet av golf. Läs mer på

Vi genomsyrar all vår träning av ett helhetstänk som följer våra ledord:

Se alla, Utveckling och Kamratskap. Delarna i helheten är Rörelse (teknik), Kropp (fysik), Spel (förståelse/taktik), Kost, Tanke och Utrustning. Alla som önskar erbjuds att ta grönt kort. Vi erbjuder flera läger och arrangerar egna tävlingar. För att gynna kamratskap och det sociala för både barn och förälder har vi t.ex. spel på banan ibland för juniorerna och bjuder dig som förälder på kaffe (Vår & Höst) medan du väntar under träningspassen. Vi kommer också att arrangera introduktionsmöten för föräldrar samt ledarutbildningar.

__________________________________________________________________

TRÄNINGSGRUPP:

Träningen passar alla, oavsett om du är nybörjare, tränat en del men ännu inte tagit grönt kort, Åldersgrupper: 7–15 år.

Måndagar 17.30-19.00

Tisdagar 17.30-19.00

(uppehåll v. 29-v.30-v.31)

Anmälan och frågor, Kontakta donald@backbom.se

VÅRTERMIN 2023
Vecka 14–25
Träning 2 gång/vecka.
Pris: 995 kr

SOMMARTERMIN 2023
Vecka 26–38 (uppehåll v. 29-v.30)
Träning 2 gång/vecka
Pris: 1095 kr

HÖSTTERMIN 2023
Vecka 42–50 (uppehåll v.39-41)
Träning 2 gång/vecka Avgift: 895 kr

VINTERTERMIN 2024

Vecka 3–13 (uppehåll v.51-2)
Träning 2 gång/vecka Avgift: 795 kr

Alla terminer för ett pris hela 2023

Pris: 2995 kr
 __________________________________________________

DIAMANTGRUPPEN:

Diamantgruppen passar dig som vill börja tävla på mer och verkligen är sugen på att utveckla din golf. Förberedelse för prestationsinriktad golf - ”träna som du tävlar”.

GRUPPTRÄNING SKER ÅRET OM 2023
Avgift: 2400 kr

Anmälan och frågor, Kontakta donald@backbom.se
____________________________________________________________

Observera - all träning under sommarlovet (v.25–32) är förlagd på eftermiddagar, annars håller vi träningarna på kvällstid på vardagar i största möjliga mån!0765779989

EN ROLIG OCH FAMILJÄR KNATTETRÄNING ÅRET OM GENOM TRE OLIKA TERMINER FÖR ALLA BARN MELLAN 4-7 ÅR

__________________________________________________

Vi leker och utmanar dem för att gynna utvecklingen av koordination, motorik och styrka samtidigt som vi varvar med golfövningar. För att gynna kamratskap och det sociala för både barn och förälder har vi t.ex. spel på banan och bjuder dig som förälder på kaffe (vår & höst) medan du väntar under träningspassen. Både det obligatoriska träningsmedlemskapet och lån av utrustning är gratis för knattarna under terminerna.

Hos oss på Salem är alla knattar välkomna att anmäla sig till denna träning!
4–7 år

Denna grupp passar barn som är mellan 4-7 år. I denna träning förbereds barnen för idrott genom lek och rörelse. Varje pass är 50 min som startar med fika och innehåller övningar som bygger deras motorik, koordination och kroppskontroll vilket på sikt bidrar till bättre inlärning. I denna grupp är föräldrarna med hela tiden och uppmuntrar sitt barn att prova olika övningar.

VÅRTEMIN KNATTE 2023

Datum 7e maj och 7 följande söndagar
Pris: 850 kr

SOMMARTERMIN KNATTE 2023