På gång!

Publicerat: 2024-04-14 - 17:40

Här kan du följa vad som händer för oss damer på Salems golfklubb.

Damtorsdagar

Vi spelar 11 torsdagskvällar under säsongen uppdelat på vår och höst där vi provar olika spelformer.

Vi kommer även ha besök av Helena Rohdin vid några tillfällen där hon delar med sig av tips och trix, detta i samband med våra golfrundor.

Vi avslutar säsongen med en 18-hålsrunda, lunch och lite prisutdelning.

Nationella damdagen

Den 16 juni anordnar vi Nationella damdagen på klubben. Vi återkommer inom kort med mer information om den tävlingen.

Salheim cup

Den 31 augusti bjuder vi in damer från andra klubbar att möta oss i Salheim cup. Även här återkommer vi med mer information senare.

Golfhelg med övernattning

Den 14-15 september anordnar vi en golfhelg på Strand golf för de som är anmälda till våra damtorsdagar. Det kommer bli en härlig helg med två golfrundor och trevlig häng med andra damer. Mer information om den här resan kommer.