På Salems Golfklubb bokar du din starttid i mobilen med appen "MGBokning" eller via mingolf.se. Där ser du aktuella priser.

Vi använder oss av differentierad greenfee. Det innebär att det kan vara olika pris på vardagar och helger, förmiddagar och eftermiddagar eller beroende på säsong.

Greenfee på 18-hålsbanan avser spel av 18-hål.

Greenfee på 9-hålsbanan avser spel av 9 hål 300:- på vardagar och 350:- helg. Vill du spela 2 varv på 9-hålsbanan får du 30% rabatt på det andra varvet. Boka din tid för andra varvet i receptionen när du spelat ditt första.

Juniorer får 50% rabatt på aktuell greenfee.

Vid golfspel utan korrekt betald greenfee debiteras dubbel greenfee för den aktuella starttiden.

Gäst till medlem

Gäster som spelar med en medlem får 100 kr rabatt på greenfee under högsäsongsperioden för 18 hål. 50:- i rabatt gäller under låg/mellansäsong. Detta gäller endast på 18-hålsbanan.

3 olika säsonger

Lågsäsong

På våren är det lågsäsong fram till och med vecka 20. På hösten är det lågsäsong från vecka 39. Greenfee på 18-hålsbanan varierar från 450 kr på vardagar till 650 kr på helger. Under lågsäsong så är det 50:- gäst till medlemsrabatt.

Mellansäsong

Mellan veckorna 25 och 30 är det mellansäsong. Greenfee på 18-hålsbanan varierar från 500 kr på vardagskvällar till 850 kr på helgförmiddagar.

Högsäsong

Från och med vecka 21 till och med vecka 24, och från och med vecka 31 till och med vecka 38, är det högsäsong. Greenfee på 18-hålsbanan varierar från 500 kr på vardagkvällar till 900 på helgförmiddagar.

Introduktionskort

Personer med introduktionskort utfärdade av EGA, SGF, PGA,eller SGA är välkomna att spela på Salems Golfklubb för fritt spel vid ett tillfälle per år, men inte på helgdagar eller vid tävlingar.