Nu finns årsavgifterna för medlemskap 2023 för betalning på Min Golf

Publicerat: 2022-11-17 10:00

Här har vi samlat information och svar på vanliga frågor om vad som gäller för årsavgifterna 2023.

Årsavgift 2023

Nu finns din årsavgift avseende ditt medlemskap 2023 upplagd för betalning på Min Golf. För i år är att det endast möjligt att betala årsavgiften via Min Golf.

Årsavgiften består av en medlemsavgift, spelavgift och en städdeposition. Ditt medlemskap blir aktiverat först när avgifterna är betalda. Städdepositionen återfås vid aktivt deltagande på vår & höststädningen, alternativt att man erhåller en vardagsgreenfeebiljett per tillfälle.

Hur gör betalar man?

• Logga in med ditt golf-id på mingolf.se
  • Klicka på obetalda avgifter
  • Bocka i aktuell avgift
  • Läs igenom köpevillkor och godkänn dessa
  • Betala med kort eller swish
  • Klart!

Efter betalning hittar du ditt kvitto på Min Golf som bland annat kan användas som friskvårdsunderlag.

Guide till hur du betalar på Min Golf (filmklipp)

Vanliga frågor & svar

När kan jag betala mitt medlemskap?

Du hittar din årsavgift för betalning på Min Golf från den 16 november 2022.

När är förfallodatum?

Årsavgiften ska vara betald senast den 16 december 2022.

När aktiveras mitt medlemskap?

Ditt medlemskap aktiveras automatiskt när hela årsavgiften (medlemsavgift + spelavgift + städdeposition) är betald från den 1 januari 2023.

Kan jag få en faktura istället?

Nej årsavgiften kan endast betalas via Min Golf.

Vilka betalmetoder kan jag välja mellan?

På Min Golf kan du betala årsavgiften med bland annat kort eller swish.

Kan jag delbetala årsavgiften?

Det är möjligt att delbetala via Swedbank Pay, mer information här. Eller om du har ett MoreGolf Master Card kort, mer information här. Delbetalning administreras av externa parter därmed kan dyra påminnelseavgifter tillkomma.

Var hittar jag mitt kvitto?

Efter erlagd betalning hittar du ditt kvitto i Min Golf under ”mina inställningar” -> ”genomförda betalningar”. Mer information här.

Jag har inte mottagit något mejl om årsavgift?

Vänligen kolla skräpkorgen då mejlet kan fastna där.