Anmälan är öppen till årets damtorsdagar!

Publicerat: 2023-02-26 12:00

Hej på er alla damer och tjejer!

Nu är det dags att anmäla sig till årets damtorsdagar för att spela golf med andra damer/tjejer i vår klubb på Salem. Vill du lära dig lite nytt, utveckla ditt golfspel eller bara träffa nya personer att spela golf med så häng med oss. I år kommer vi att varva spelet på 9-håls banan och 18-håls banan.

Vi kommer att spela 13 torsdagskvällar under säsongen uppdelat på vår och höst där vi provar olika spelformer.
Sen avslutar vi säsongen med en 18-hålsrunda, lunch och lite prisutdelning.

Säsongen kommer att startas med en regel vandring och vi har också bokat för att åka på en golfhelg senare i höst.

Vill du hänga på vårt torsdagsspel så anmäler du dig till damkommitte@salemsgk.se och swishar 300: - till Yvonne Berglund 070-8282677. När betalningen är gjord är du anmäld.

Begränsat antal platser så skynda att anmäla dig, senast 31 mars. Mer information kommer senare för de som har anmält sig.

Och vi kommer att höra av oss med mer information och alla datum till de som anmält sig efter sista anmälningsdatumet.

Vi lovar att det kommer att bli lärorikt och kul så gör anmälan NU!

Välkomna önskar vi i Damkommittén på Salems GK

Anne, Yvonne, Maggan, Mia och Lotta